H1Z1 test server güncellemesi

Geçen sene kullanıcılara sunulan test server seçeneği ile artık oyuncular ana oyunda performans kaybı yaşamadan güncellemelerin tadına varıyor ve hatalardan daha az etkileniyorlar. Bu server üzerinden de isteyen oyuncular yenilikleri daha erken görüp test etme şansına kavuşuyorlar. Bu bağlamda H1Z1 test server güncellemesi 2016 Ocak ayının son haftasında kullanıcıların beğenisine sunuldu. İşte yenilikler.

NPC Değişiklikleri/Düzeltmeleri

Zombiler artık her spawn durumunda rastgele davranış biçimi gösterecek ve bunlar kıyafet çeşidine göre de farklılık gösterecek. Davranış biçimine göre hızları da değişkenlik gösterebilecek. Böylece ayak kaymaları ve animasyon karışımlarının önüne geçilecek. Gece hayatının daha tehlikeli olması adına NPC spawnları ikiye ayrıldı. Gündüzleri zombiler çoğunluklar yürüyecekler ve daha ılımlı bir davranış sergileyecekeler ancak geceleri koşan zombilerin sayısı artacak ve yırtıcı bir davranış biçimi sergileyecekler.

Animasyonlar

Oyuncunun zıplayış şekli düzeltildi. Oyuncu modeli ve fiziki şartları uygun bir biçimde hizalandı. Bu sayede önceden zıplayamadığınız ya da zıplarım diye düşünüp yine zıplayamadığınız yerlerden zıplayabileceksiniz (Ah bu çitler!). Tek el doluyken yapılan atlamalardaki görüntü ayarları yapıldı.
H1Z1 test server güncellemesi

Silahlar ve Zırh

AK-47, halk arasında keleş silahının verdiği zarar 32'den 29'a düşürüldü ve tekrar eden atışlardaki gecikme arttırılarak 125 ms'den 160 ms'ye çıkartıldı. Böylece 3 adet keleş kurşunu yiyen birisinin en azından bandaj yapması için bir süresi olacak. Patlayıcılı okların tek atışta hiç hasarı olmayan araçları patlatmasının önüne geçebilmek adına bu okların araçlara verdiği zarar bir miktar azaltıldı.

Kask artık 3 yerine 2 kurşun yediğinde parçalanacak. Motorsiklet kaskları biraz daha fazla zararı önleyecek. Böylece headshot sonrası vücuda gelen herhangi bir kurşunda ani ölümler önlenebilecek. Tactical body armorlar çok güçlüydü ve bunların hasar önleme gücü biraz azaltıldı.

Araçlar

Araçlar artık M47 Gaz bombalarından hasar almayacaklar. Araç tekerlerinin bayırdaki kayma sırasındaki davranışları daha gerçekçi hale getirildi. ATV'lerin tepelerden iniş çıkışlardaki düzenlemeleri yapıldı. ATV'lerin kontrolü daha düzenli hale getirildi ancak yine de kayması muhtemel. Araç patlama efektleri geliştirildi. Araçlar hasar aldıktan sonraki ortaya çıkan alevler ve dumanlar çok daha iyi bir görünüme kavuşturuldu ve süreleri uzatıldı.

Ayarlanabilir nişangah

Nişangah artık ayarlar menüsünden ayarlanabilecek, renk ve şekil değiştirilebilecek. Fixed First Person seçeneğini işaretlerseniz bütün nişangahlar varsayılan olacak, seçeneği kaldırdığınızda ayarladığınız şekilde gözükecektir.

İlave Düzenlemeler

Hasar almayan temel tasarımında kapı ve duvar düzeltmesi yapıldı. Fizik kurallarına uygun bir çok bug giderildi ve düzenlemeler yapıldı. Normalden fazla kurt spawn oluşu engellendi. Bazı alanların küçük veya lootsuz ortaya çıkması düzeltildi. Araç içinden geçen vurulmalar oyuncu silahı ve araç silahı modellerine göre düzeltildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder