NPC Değişiklikleri/Düzeltmeleri
Zombiler artık her spawn durumunda rastgele davranış biçimi gösterecek ve bunlar kıyafet çeşidine göre de farklılık gösterecek. Davranış biçimine göre hızları da değişkenlik gösterebilecek. Böylece ayak kaymaları ve animasyon karışımlarının önüne geçilecek. Gece hayatının daha tehlikeli olması adına NPC spawnları ikiye ayrıldı. Gündüzleri zombiler çoğunluklar yürüyecekler ve daha ılımlı bir davranış sergileyecekeler ancak geceleri koşan zombilerin sayısı artacak ve yırtıcı bir davranış biçimi sergileyecekler.Animasyonlar
Oyuncunun zıplayış şekli düzeltildi. Oyuncu modeli ve fiziki şartları uygun bir biçimde hizalandı. Bu sayede önceden zıplayamadığınız ya da zıplarım diye düşünüp yine zıplayamadığınız yerlerden zıplayabileceksiniz (Ah bu çitler!). Tek el doluyken yapılan atlamalardaki görüntü ayarları yapıldı.Silahlar ve Zırh
AK-47, halk arasında keleş silahının verdiği zarar 32'den 29'a düşürüldü ve tekrar eden atışlardaki gecikme arttırılarak 125 ms'den 160 ms'ye çıkartıldı. Böylece 3 adet keleş kurşunu yiyen birisinin en azından bandaj yapması için bir süresi olacak. Patlayıcılı okların tek atışta hiç hasarı olmayan araçları patlatmasının önüne geçebilmek adına bu okların araçlara verdiği zarar bir miktar azaltıldı.Kask artık 3 yerine 2 kurşun yediğinde parçalanacak. Motorsiklet kaskları biraz daha fazla zararı önleyecek. Böylece headshot sonrası vücuda gelen herhangi bir kurşunda ani ölümler önlenebilecek. Tactical body armorlar çok güçlüydü ve bunların hasar önleme gücü biraz azaltıldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder